inget datum än......

Att detta med datum när de kommer att ske ska vara så svårt att få fram..
hmmm..
ja de är väl bara att vänta och se helt enkelt!!!!!!!



Hoppas att någon hann att tänka något som de inte var... haha
HAr vart och träffat nya hyresvärlden idag.. =)
blev inte riktigt som vi (JAG) tänkt mig.
men iaf.. de fungerar väl..
får ommålat i hall & kök iaf. alltid något.
men hade mer än gärna sett sovrummet oxå men de kanske man kan ta själv senare.. =)
Inget datum är satt än, men kanske bestäms i början av nästa vecka... whiiee
Fredrik får raseriutbrott på mig varoch varannan dag för flytten.
NU kläcker han att han inte alls vill flytta!
Varför gör han så?
jag blir bara så ledsen........

nu blir de film...
=)

//


Kommentarer
Postat av: Mia

Jo då kärnan kom ut igår utan problem så nu är den krisen över. Bara att vänta på nästa ;)



Såg att du hade bokat dig på boxen. =)

Glöm nu inte av fredagen kl 18:00, efter det passet kanske du inte vill komma på onsdagen =S

Men så får vi absolut inte hoppas att det blir. Hujjamej!

Vet du någon mer som vill och kan på fredag, tag med dom. Som det ser ut nu är vi 9 st. =)

Lisa Rosén är kanske intresserad?



kramiz

2010-09-02 @ 09:28:23
URL: http://ehrnbecker.blogspot.com
Postat av: Carolina

Nämen verkade jag nere..? Iche brao!! ;) Mår alltid bra av att träffa dej stumperumpan vettu ;) Tihi puss!! Ses imöra <3

2010-09-02 @ 18:56:34
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0