berg och dal...

visst är livet verkligen som en bergodalbana.. =)

när ens vänner har de tufft har man själv de inte så bra..
men vi är starka ihop..
och tro de eller ej.. som en liten rehab för oss alla!!
JAG SKA UTOMLANDS. = SOLSEMESTER!
jag, frida och sanna bokade igår. tunisien. 2-10 juni.. wwhhiiieee
hoppas oxå att helen, elin och nelly tar den andra resan vi reserverade åt dom .=)
jag måste dock erkänna att jag har lite dåligt samvete att fredrik får stanna hemma.
men om de blir till någon tröst så åker vi förmodligen med sanna och peter till turkiet i sep på deras årliga tripp.. =)



Jag och fredrik jobbar på en surprice! några vet de redan, men de måste ändå bestämmas och fixas..

idag är min första lediga dag denna veckan och jag hade verkligen tänkt röja jävel på morgonen, men den känslan dog.
ska börja snart.......
ta ett rum i taget och VÅR städa, göra frächt...
på med musiken i bott och bara gå och digga...
jag är även ledig imorgon oxå, såååååå skönt.
äntligen kanske man kan få liiite motivation tillbaks över jobbet!?!?!?!!!
men hoppas nog mest på att kanske kan få en dag hos anki då och då.. =) de vore sååååå underbart kul.
ska försöka hinna till henne idag oxå.. beställa blommor till årsfesten... eller imorn. =)

nu sen frulle och sen röj.
en promenad/mys med sanna och nelly sen.
och sen även soola!

bye bye

//


Kommentarer
Postat av: Carolina

Underbara du <3 Tack för din kommentar å dina fina ord! Du är bäst! Saknar dej som fan! <3 <3 <3 Skickar styrkekramar och peppning till dej världens underbaraste tjej! :) Puss puss puss å K R A M <3

2011-04-05 @ 13:59:19
URL: http://liinasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0