blöt hund!!!!

nu har jag fan vart duktig...
städat och tokat överallt.. dock inte bäddat klart sängen.
och inte våttorkat golven.. men ändå.. nästan inget damm kvar.
hur får man bort ALLT DAMM?? helt omöjligt ju!!!! 
en konstig sak är bara de. när jag städat klart toa och dammat av allt, nästa gång och varje gång jag kommit in där så har de luktat Blöt hund.. hur frächt e de...
vart kommer de ifrån då?

de är bara de att jag glömmer av att äta när man grejer, så när jag till sist diskade så kom jag på att jag har ju varken ätit frukost eller lunch, inte ens en frukt eller nått..
så jag gjorde pannkakor till mig själv.
och de bästa är att jag tillomed diskade upp de direkt efter jag ätit upp.. =)
Idag är jag värd ett diplom.. hihi

Snart kommer nelly hit, tror jag. vi ska gå och kika på återvändan en sväng.
hoppas dom fått in ett skåp som jag vill ha..
ett helt vanligt badrumsskåp/köksskåp med typ två hyllor i.. hur svårt kan de va för folk att ge bort ett sånt.. =)

ikväll blire ev film mys med våra vänner Sanna & Peter. men först ska hon vila. =P

Nu platta-håret-dax.

jag kan inte fatta att jag faktiskt ska åka utomlands i juni...
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii va kul de ska bli...


hotellet tror jag!
tjao

//


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tror du det?!

Tack söta du <3

Förhoppningsvis hittar man den rätta en "vacker" dag, hoppas bara det inte tar allt för lång tid?!



Skoj med en första utlandssemester, kanske tom två på samma år, det är du värd ;)



KRAM

2011-04-05 @ 22:57:48
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0