Denna dagen...

jag har kommit in i en fas.
jag har jätte svårt att sova, morgon som kväll som natt..
vaknar titt som tätt varje natt, hittar aldrig rätt position att sova så där underbart i..
men samtidigt så drömmer jag sjuka drömmar...
huvudvärken bara hänger över mig heeela tiden. Orka!!

Lördag den 16 April är de idag om ingen missat de..
klockan är som styr för mig idag...
Vaknade 07,50 och kände direkt att jag inte kunde sova längre,
tog på mig och gick ut och gick/jogga lite.. sköönt.
10,00 ska vi mötas på fiket för lite frukost fika.. =) mmmmm
11,00-12,00 ska jag vara på konserthuset för att fixa dit blommorna.
då måste jag alltså hunnit bort till Anki för att hämta, fixa och betala..
Sen har jag väl en liten paus i livet.
kl 15,00 ska vi vara i Lidköping för ännu ett Bandy möte med villa.
de kommer bli ett lag och snart börjar försäsong och hela kalaset.
Efter mötet så är de bara hem och slänga på sig kalas blåsan för saga ska firas..
Måste oxå fixa en liiten present til henne, bara för paketets skull. =)
Och senare ikv är de ju då denna ökända GIKS ÅRSFEST!!
vi står med på eftersläppet som de så bra heter. men får se lite vad man könner för ikväll!?


Eftresom jag inte fick in en bild på sagas riktiga present så fick de bli en exempelbild från datorn.
bilden har inget med inlägget att göra. =)

Nu är de duch. fix och väcka fredrik dax...
Ha en underbar lördag.

//


Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha vad söt du är, snygg bild!

2011-04-16 @ 17:56:12
URL: http://nojja.blogg.se/
Postat av: Sandra

En lördag full med grejer ser jag =)

Hoppas ni hade det mysigt på kalaset och att det blev lite party.

Skoj med ett nytt bandylag =)

KRAM kusin

2011-04-17 @ 12:22:25
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Syster

välkommen till min värld med sömnen =( så har jag haft det i för många år nu =( men men så kan det vara men hoppas det går över snart för dig =)

2011-04-26 @ 22:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0