Insanity!!!

har kommit hem, ätit och fixat efter ett pass combat.
hur jäkla kul som helst, tråkigt bara att de inte blev någon box efter.. =)
men jag va helt slut idag....

har suttit och tittat på lite klipp på en relativ ny träningsform..
Insanity workout.
man gör de hemma. max 45 min och man använder bara sin egna kropp..
vill verkligen få ordning på mina handtag...
så jag har faktiskt satt ihop ett litet mat program till mig.

frukost:
yoghurt eller gröt.
1knäckemacka med kalkon och ett kokt ägg.

Lunch:
Kycklinfile och bara grönt
eller soppa. ska göra ett storkok och frysa in i portionsstorlekar så de alltid finns mat...

middag:
blir som Lunch men har jag inte tränat, kan de även bli något lättare.

sen ska man ju äta mellanmål däremellan men de är inte mitt stora problem.
de kommer på kvällen, den där lilla godis biten, de där att tugga på till filmen.
men då får jag enbart ta MAX en hand nötter..

och även träning på de.
Vi börjar ju med försesångsträningen nu med villa nästa vecka,
så de blir huvudträningen men sen blir de mycke promend/jogg och något pass på gymmet..
idag är jag taggad, behöver detta verkligen.
men imorn kan de lika gärna va borta...
phuu.

Och sen blire ju inte bättre att Nelly och Melker ska flytta ifrån grästorp redan imorn eller på fredag,
helt sjukt tråkigt kommer de bli.
vem sak jag då ringa tidigt på morgonen för en promenad.... hmm
men jag är glad för deras skull.
dom blir husägare, vuxna och ska utbilda sig. klart dom vill komma hem till sin hemmastad igen.. =)

Nu blire sängen.
men först hänga upp tvätten..
jobb och fix imorn..

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0