pjuk!!

tacka vet jag avslappning! guuud så skönt.
kom hem till lagad mat, fredrik och hans syster madde..

ska ev va hennes modell för kortfestfrisyr i maj, men ska se om jag har tillräckligt långt hår... =) 
de växer ju inte allt för fort.. och de måste typ va 5cm som kortast tydligen, och tillomed i nacken..
fåt se vad hin får för svar från läraren.. =)

idag har jag försökt börjat äta lite GI inspirerat, ta bort mycke onödiga kolhydrater och socker.
så får vi se. motionera och träna har jag lyckats hålla upp till 3-5 gånger i veckan.
de känns iaf bra...

imorn blir en full dag som vanligt när man är ledig..
promenad med heidi och ev sanna. sen ska jag köpa min fotölj om den finns kvar.. whiiiiieeee

nu en film och kudden.... =) 

// 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0