inte riktigt okey idag!

ja då va jag hemma från jobbet idag, första gången på sisådär 3 år typ.
visst får man lite ångest. inte penga ångest, utan bara att man måste vara hemma.
Halsen tar kol på mig, hostar som bara den, känns som jag har ett rivjärn i halsen, torr.
gör ont i varje led, fotlederna, handlederna, knä och arm veckena är värst...
phuuu. men imirn får jag fan jobba igen!?!?! eller!!

hade sett fram emot att föra över bilder från kameran som fredrik hade hittat i bilen, men nu vet han inte vart dem hamnade. phuu.. så borta igen kan man ju säga! haha
vi borde ha någon form utav kassaskåp som någon låser in saker åt oss i.. slarviga!!!!

På söndag är de träningsmatch med villa/gripen eller vad man kan kalla de nu innan allt är bestämt, jag vill sååååå gärna vara med, men de är väl inget att tänka på ens i nuläget.
även den dära festen som är tänkt på lördag! jag är helt matt.
såå fruktansvärt tråkigt..

nu får de bli lite kräm och jordgubbar!!
sen en till film i sängen på datoooorn!!
whieee

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0