jag ska aldrig.....

om det har vart helg så hoppas jag att den gick fort..
allvarligt.
jag ska aldrig önska mig själv bli sjuk igen.
jag kände egentligen bara för att vara ledig och göra något eget i två dagar i rad istället hamnar jag i soffan i 5 dagar uatn någon ork, eller trevligt omgänge.
jag hostar tills jag knappt kan andas, rösten är som bortblåst, orkar knappt hämta nytt vatten. febern blir sällan mindre, den ligger stadigt på 38,5-39,2 dygnet runt.
fredrik klandrar jag inte längre om han inte orkar vara hemma med ett lik i soffan praktiskt taget...
Allvarligt!! hur orkar man med detta??

jag funderar på att ta en duch, men de får isåfall bli en sittandes duch, jag orkar inte stå över 5 minuter.
jag lever på fil & kräm för de är de  enda jag får ner, och vatten då förståss..
Nelly va så söt så hon ringde mig igår, men hon kunde bara skratta åt mig när jag försökte prata...
nog om denna jävla förkylningen för tillfället!

nu blir de lite mera flytande mat och sen ska jag nog titta lite på tv för omväxlingens skull.. =)

//


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja visst är dom underbara, äter på dom till vardags bara för att få njuta lite extra av dom och få vardagslyx ;)



Usch då, den där krocken hade jag inte hört talas om men tur att det gick bra med dig i alla fall, bilen är ju bara materiell.



Hoppas du kryar på dig snart, låter inget vidare =(

KRAM

2011-02-28 @ 23:11:26
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0