Leksaker!!

vilken röten dag på jobbet, jag har vart helt seg och ont i halsen, hostat, öm i kroppen
och efter slut daxet blev jag helt yr när jag gick upp för trappan!
inte okey va?!
Så tyvärr sjukskrev jag mig från jobbet imorn, fy fan vilken ångest jag har,
jag vet ju att vi redan är liite folk och jag hade speltiden!
men sin hälsa går ju före jobbbet! right!

kom hem till ett röktfyllt hem efter fredrik bränt lite ris eftersom han och andreas pillade med datorerna! =)
som då leder till att vi har köpt en NY dator, bärbardator! såå nice, inte de bästa kanske eftersom man kommer sitt en del i soffan samtidigt!!! =)

har inte fått svar på några jobb än, har försökt ringa, men inget svar!! =(

nu blir mat! om jag kan svälja!

//


Kommentarer
Postat av: Kusin

Usch då hoppas du kvicknar till snabbt.

Kram & krya på dig & trevlig helg

2011-02-25 @ 12:28:06
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0