soffan uppochner!!

herregud säger jag bara..
måste erkänna att jag har glömt av att jag hade en blogg..
allvarligt!!!!

nu hoppas jag att tiderna förändras, snaart iaf.
har sökt två jobb inom blommornas värld.
1. heltid i Alingsås.. jaa jag vet att de är 6 mil enkel resa, men får jag de är de mest en kortvarig lösning. (hoppas jag)
2. 90% visstidsanställning i vara PÅ rosens! dock bara 5 månader. men får jag de tar jag de utan att blinka, då jag vill detta nu.
varje dag som går känner jag att namn, hantering m.m bara flyterbort.!!! inte bra??!!? =)

vi börjar få iordning på lägenheten, som vi vill. tar fortfarande en liten sak i taget, man vill fortfarande kunna spara lite peningar nu efter utbildningen.. =)

nu ska jag fixa håret, sen gå iväg för att köra nellys pass på gymmet. phuuu jag kommer krypa där ifrån!!

Så bäst att hurry up..

Ha de kanoners!
//


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det är tydligt att du har glömt av att du visst har en blogg, som jag har kikat in för updates men nu så =)

Håller tummarna för att då får något av jobben, det är du värd <3

Kram & hoppas du tog i allt vad du hade på passet

2011-02-22 @ 21:13:59
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0