BANDY I VILLA!!!!!!

Första söndagen på de nya året!
och året har börjat perfekt. nyårs galejet blev super bra.
super god mat och as roliga och trevliga människor.
Tack alla för en lyckad kväll!
och jag har överträffat mig själv i slutet utav 2010 att ha två fyllor på två veckor..
inte likt mig va!
tillomed malin blev chockad över mig på nyår.. haha..
låter inte normalt att ge cred till sig själv för att man vart full men för mig är de stort.. hahaha

kommer 2011 bli bra? kommer man kunna förändra de saker som man tycker är dåliga nu? osv..
jag har 1 nyårslöfte, och eftersom de är ganska privat så kan jag inte skriva de hur som helst.
men jag hoppas jag kommer lyckas..
och sen ska jag, stina, jesper och mamma köra en allmän gå ner i centimeter tävling.. =)
och om jag har några mer att tävla mot än mig själv så kanske jag peppar till mig?

och till nästa vinter blir de BANDY igen. så jävla kul. så nu är de dax att börja gå inför träningarna mer, och köra på med kondis och allt.. =)
(någon som läser och är sugen på bandy. (is bandy pratar jag om nu) får mer än gärna höra av sig. VILLA ska starta upp ett Div1 lag till nästa säsong och de ska bli as kul...  kom igen gamla veteraner och nya förmågor)
 

idag har vi röjt upp efter helgens festligheter och även hunnit med dett besök hos fredriks morföräldrar i vargön med mat, och nu även lagat mat och ska se på filmen grown ups.

måste hinna skriva om en film vi såg igår. KILLER INSIDE ME.
SJUK film. se den om ni vill se något så sjukt psykiskt äckligt och en sinnessjuk man.
jag kommer INTE se den igen iaf!

Nu blire soffan och filmen..
imorn kallar verkligheten tillbaka mig.
jag vill till skolan och alla underbara igen. ännu mera. längre. 
känner inte att jag har motivationen att komma tillbaka riktigt...........!!!!!!!!!
jag vet att inte många förstår min känsla men någon gör de garanterat!



me and my 2 small sisters =) haha

//


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hihi tack för din extra tanke, den värmde <3

Blev inget nyårshångel men detta året har ju bara börjat så förhoppningsvis ska det hinnas med?! ;)



Härligt att galakvällen blev lyckad, ni som hade lagt ner tid och energi.

Fuller alltså, skoj =)



Hmm nu blir man ju inte farligt nyfiken när du skriver som du gör om nyårslöte ;)

Bra med peppning från tre andra håll, detta fixar ni allihopa håller på er



KRAM

2011-01-03 @ 15:13:32
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0