borttappad!

alltså, jag blir så fruktansvärt lat när jag är ledig,
spelar ingen roll om jag är ledig en dag eller en hel vecka, fortfarande lika tafatt i mitt go..
idag tex gick jag upp, gjorde mig en smootie, gick och solade,
mötte upp elin för ett varv på återvänad, hem och fixade en maskin tvätt,
åt lunch med fredrik på krogen och nu kom jag hem från anki..

nu då? de kanske låter som jag gjort massor redan, men jag gör ju liksom inga viktiga saker. stöörande verkligen men samtidigt orkar jag inte ta tag i nått..

jag vill veta hur de går med bil grejen,
är dom så efterblivna att dom inte skickat in några papper än den där andra personen eller?
vi fick ju svar för  två veckor sen från vårt försäkringsbolag... balle

jag har även tappat bort våran kamera, jävla piss,
vet att jag hade den sist ute hos mor när jag visade bilderna från krocken, sen är den pytts väck.
hittar den varken i bilen , i väskan, i lägenheten... osv.. har frågat mor men hon har ej sett den..
så gott folk, en svart kamera saknas.. =)

Något positivt då? .....
nu ska jag slita mig från datorn. slå på musik och röja färdigt, dock inte röja bort julen, den får va kvar liiite till..



slänger in ett KRYA PÅ ER
till Saga och malin som ligger sjuka i flunsa.



//


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack så jätte mycket! =)

2011-01-04 @ 16:13:25
URL: http://freddyberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0