söndag!

att veckorna går så fort är helt otroligt.
men samtidigt blir man fan bara äldre och äldre..  =)
denna helgen va min helg att jobba, de har gått fint så jag ska inte klaga.
men att tiden går så fort gör mig rädd, man vill hinna med SÅ mycke mer alltid.
jag har knappt sett fredrik denna helgen blandannat, och de gör mig lite hängig.
och just nu är han på väg hem från lidköping, och sen blir de film och slappning i soffan.

Vad ska man egentligen skriva utan att verka helt efter och inte skriva om något ovettigt.??
jag är ingen shoppare direkt så har inte alltid något att visa upp!
jag har inte med kameran (som är borta) så är tråkig med bilder.
händelserna som är, är inte så stora, viktiga, roliga osv så man kan skriva en historia.. =)



Efter utbildningen nu så känner jag ett inre lugn faktiskt.
de värsta är att "alla" försväntar sig att jag ska ha värsta planen över mitt liv nu!!
Måste jag ha de? 
jag vet iaf att utbildningen har vart de bästa (stora) i livet på Läänge.
och att jag vill jobba med de i framtiden, sen kan man ju inte bara säga upp sig från sitt fasta heltidsjobb bara för de! visst kommer de svida ibland, men man får jobba lite hemma själv och så.
idag tex fick jag fixa ihop tre tulpan buketter till en kund på hemköp som hade köpt massa buntar som han skulle ge bort.. 
ååhhhhh vad jag saknar de redan.. 


5e dagen på utbildningen!!!

 Nu blire knäckebröd med kalkon på.. mums!

//


Kommentarer
Postat av: Sanna

ÅHHH ! jag hatar alla påhopp om - vad ska du göra med din utbildning nu då?

Har man precis slutat kursen är det ju skönt att jobba ihop lite pengar, söka lite andra jobb och diverse saker ! SkIT I ALLA LINA OCH GÖR SOM DU VILL. Din blomster bild är grym:) kramkram

2011-01-17 @ 08:45:12
Postat av: Carolina

Säger som jag alltid gör: JAG SAKNAR DEJ!!!! Blev inte mindre nu när du lagt ut denna bilden med datumet den 13/8 2010. Ååååh vad jag vill ha skoldag med alla er underbara <3 PUSS!

2011-01-19 @ 21:53:35
URL: http://liinasliv.blogg.se/
Postat av: lina

Tack sanna.. De behövde jag.. Du är Underbar..

Carolina. Jag hade lätt åkt till skolan en vecka eller två till bara för att träffa er igen.. Kärlek.

2011-01-19 @ 22:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0