Lina Josefin Margareta Andersson

jag som aldrig trodde att min hjäärna kunde analysera och tänka och fan vad vet jag..
men tro mig.
om jag kan sitta och tro och tänka och hoppas på saker som inte är sagt eller bestämda,
då kan verkligen vilken annan person som helst göraat!
iiiiiiiiiiiiiiiii
fy draken.

har duchat och fixat mig.
har än inte bestämt om jag ska ner till brudarna, eller följa med till mormor och få våfflor på Margareta dagen.
en speciell dag i vår familj.
då alla tjejer i släkten (på mammas sida) heter Margareta i tredje namn.. =)

nu är de iaf mat först. ingen höjdare dock.. =(

//


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaså ni blev bjudna på våfflor ni, lyx =)

Jag fick ju ett kort av mormor och en massa Grattis av er alla i alla fall ;)



Har du inget för dig på lördag så kom till lilla Lisch och parta lite, vore skoj =)

KRAM

2011-07-21 @ 08:24:49
URL: http://mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0