de som sägs stämmer...

tänkte jag skulle hinna göra en liten uppdatering om min första utomlandsresa till solen.
(har ju vart i london en gång innan)
Tunisien blev slutstationen. sousse eller hur de stavades..
vi hade ett jätte bra hotell, jätte bra mat och personal..
vi va mest på hotell området och solade och bada, och låg på deras del utav stranden..
så fort vi gick för att bada i havet fick vi inte direkt vara ifred. men vad gör väl lite uppmärksamhet?
joo jag vet vi tröttnade ganska fort.
en dag va vi på massage & skrubbing. kallades hammam om jag kommer ihåg rätt.
och en annan dag va vi på kamelsafari. de va jätte kul verkligen, dock liite långtråkigt. vi gjorde henna.
vi gjorde även lite smp utflykter med taxin.=) åkte till medina och all marknad, de va som en liten by med bara massa "stånd" och så va vi i port kantaui eller hur de stavas, deras hamn va jätte fin gick och strosa endel....
vi fick även en tillökning i resesällskapet utav en farbror från norrköping. pierre. vi kallade honom farfar, han va med oss på lite saker och vi åt ihop nästan varje middag. sååå rolig och flummig 71 årig. han va på semester själv, då frugan hans va på annan semester.. tok
ne men va säger ni, sugna på lite bilder nu då.....



Första dagen vid poolen

Andra och resten av dagarna vid stranden

I en taxi....

mot kamelsafarit

vi och våran "farfar" pierre

Frida fick den stora äran att rida på åsnan. HAHAHA

på ett disco

hamnen..


Jag


Frida


Sanna



denna bild får avsluta.
men vi har typ 1000 kort på massa bra..

Nu ska jag fixa mig, hämta upp mor, stina, elin & jesper.
åka till mormor för lunch och sen blire Liseberg.
även Malin & barna kommer dit.
kan jag behöva.

Men de är ju faktiskt som folk säger om utlands semestrar, man blir fast och vill åka igen.
och jaa så kommer de blli. förr eller senare...

//


Kommentarer
Postat av: Sanna B

Undberbart :) Blir lätt en resa i november.. Eller om vi slåt till på våran nåsta år igen ;)

2011-06-20 @ 17:08:59
Postat av: till sanna

honkong i feb/mars.. =)

2011-06-21 @ 13:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0