midsommar med eller utan......

sill.?!?!???
Utan är mitt svar. =)
IMorn är de då midsommarafton som de så fint heter.
och ja de är typ första gången som något vart bestämt mer är 12 timmar i mitt vuxna midsommar liv..
Vi är ett litet gäng som ska åka ut till fam, bussqvists stuga i fjällbacka.
och om vädret är på alla svenskars sida så blir de smögen på lördag...
jag hoppas på en sjukt trevlig och framför allt rolig midsommar.

men jag har allt massor som ligger i bakhuvudet..

Jag vill verkligen få tummen ur och att jag och frida ska kunna boka den där resan nu.
helst innan vi åker imorn men de kommer bli liiiite taijt....
jag ska vara sällskap när hon gör en brud imorn och sen är de raka vägen till Fjällis...
AAAAAA jag behöver verkligen lite nytt..
tips tips tips snälla!!

nu ska jag fixa ihop min väska, kommer inte bli allt för lätt,
men vad kommer man egentligen behöva på en helg.. =) allt eller inget??

Ha en sjukt underbar midsommar.

//


Kommentarer
Postat av: Pia Andersson

Hej! vad trevlig dina poster verkar vara! lär definitivt läsa lite mer. =P Ha en bra vardag :p

2011-06-29 @ 11:05:22
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0