gammalt nyttt!!

Vänner. vad skulle man göra utan nära kära vänner?
men ibland.....
kan jag känna mig såååå utanför, (kanske inte riktigt de rätta ordet) men iaf.
när man ibland får veta något en dag innan eller samma stund men de andra längre tid innan.
om jag vet att några vänner ses så kan jag liksom tänka att. :varför blev inte jag bjuden:
bla bla bla.
sen vet jag ju att alla andra oxå sitter i min sits ibland,
att få veta något i sista sekund och även att alla kan inte träffas jämt ihop..
nu kankse de verkar som om jag inte vill att mina vänner ska umgås utan mig, de ska dom verkligen göra,
men ibland, Inte ofta, när man får denna känslan så sitter man och funderar på vad jag gjort för att inte va med just den gång...
hoppas någon hänger med i min tankebana.. =)
Sen är de detta med gammla vänner.
fast att vi inte umgåtts eler inte direkt pratat mycke de senaste åren så tycker jag att man ändå har kvaar kompiskänslan mellan varann..
tycker de är super roligt..

Torsdag och dagen började såååå bra. gick upp i lagom tidigt, gick en promenad på 1h idag igen.
kom hem, åt lite, duchade, plockade i köket när telefonen ringde..
skulle inte svarat.
de va från Polisen i Lich.
jag krockade ju i December,
och nu hade deras ......man kommit fram till att de va mitt fel att krocken skedde..
och för att jag ringde polisen så dom kom till platsen så ska jag böta 2000.
hon jämförde de med en fortköring om jag hade blivit stoppad...
Balle säger jag.
jag som äntligen har börjat få upp mitt sparkonto igen...
men de är ju bara att bita i de sura äpplet och hosta upp kosingarna...

Nu blir de mys med F:et

//


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tror att alla nångång får utanför-känslan. Man kan ju inte bli bjuden alla gånger, men så länge man blir det några utav gångerna.

Det med din bot hörde jag första gången om igår, en annan bekant fick även hon böta 2000:- Nu kommer man ju aldrig våga ringa polisen om dom ska ta betalt för att hjälpa till.

Önskar dig en bra dag och en skön helg.

Kram kram

2011-03-18 @ 08:39:30
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0