grisen står i granens topp!

idag har vart en konstig dag.
imorse kände jag ett jävligt stort sug på att verkligen ta tag i hemmet efter sjuktiden,
och jag trodde verkligen jag va på fötter igen.
men efter tio minuter i disken så bara kroppen sa ifrån.
fick bli en film, sen ett nytt försök, men med tvätt.
helt slut bara av att starta maskinen! normalt????
grejandet sjulade med att jag spolade av mattorna i duchen......?!?!?........
vet inte vad som flög i mig!!

åkte med mor och handlade, och de tog nästan priset, fem minuter utanför lägenheten gjorde mig verkligen helt död i kroppen.
så där igen i soffan, men nu blev de greys...
Fredrik kom hem då jag snällt åkte med för att komma ut igen för att kolla lite på saaben som ska besiktigas på torsdag. HÅLL TUMMANA JÄVLIGT HÅRT!
haha skrutten.

sen åkte vi vidare till far som oxå är lite risig, men han ska ju åka vasaloppet i helgen så han behövde lite "pulver" som fredrik vart och köpt till honom. (på gymgrossisten)
och så fick vi lite mat.. mmm första riktiga maten på 3 dagar. mmmm

nu spelar fredrik lite gitarr. underbart när de inte är elgitarr och förstärkare, då kan han få spela for ever!

jag ska vara hemma imorn oxå men sen får jag nog fan bara bita ihop. blir cp av att bara vara hemma och liksom inte orka..

nu. mys och en film. hoppas i sängen med datorn eftersom jag har nya lakarn i the bed!
finns de något bättre mini lyx???? =)

//


Kommentarer
Postat av: Sandra

Renbäddad säng är oslagbart,

så ikväll blir det nog byte i min oxå :)



Hoppas du är piggare idag !!

Kram

2011-03-02 @ 23:35:33
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0