härlig tisdag.....

imorgon är de tisdag
och som vanligt ska man hinna med tusen saker eftersom man jobbar jämt annnars.. =) phuu
kl 09 är de nagel dax hos linda.. (frida först)
under tiden ska jag prova lite kläder till lördagens fest,
ska ha med mina egna blåsor plus att jag ska få testa några plagg av sötaste Linda. 
Efter de blir de en tur i solariet.. och ev en promenad..
Hem till mor och lämna saker till kortet. plus att äta potatissallad. =) 
Köpa dop present till ikaros.
Fråga Anki om blommorna till giks årsfest.
Damsuga och framförallt skura golven hemma.

Har för mig att de va något mer men kommer ej ihåg just nu..

nu sitter jag och väntar på En unge i muínuten.
tycker de är bra på sitt egna lilla vis.
man blir delvis avsräckt för att skaffa barn men ändå ser man lyckan i de nyblivna föräldrarna..

Har börjat kolla på Färg till sovrummet. fredrik är dock inte så sugen ÄN på att vi ska måla om.
och än så länge har vi ju inte frågat richard men de ska nog bli bra.
får i värsta fall ta de under semestern.
vill komma igång med de snart.
fast än så länge har vi mycke kvar i alla andra rum, så de kan ju faktiskt vänta ett tag till..

Nu ska jag laga lite mat.
sen blir de hänga tvätt till tvn och soffan..

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0