Hon sa Lina!

måndag och redan trött på att jobba just där!!

mina tankar bara rullar, rullar på mitt lilla uppdrag som för mig är as kul.
jag ska (än så länge) få göra bords dekorationerna till GIKs årsfest.
jag kan ibland komma på mig själv att bara sitta och tänka på hur, vad och allt jag ska göra.
kommer ju inte ha sååå mycke pengar att röra mig med.
och de ska ju typ vara runt 30-40 likadana saker.
men idag har jag nog funderat klart. de blir inget avancerat som va de första tankarna,
utan de blir murgröna och rosor i vitt och rött... =)
aaahhhhh  så glad.

jag har nu även sökt ett till jobb.
dock som en sorts chef så de kan jag väl glömma, men söker man inte så .. =)

imorn är min lediga dag, så imorn blir de att hämta upp mor och flänga iväg till syster.
Saga hade sagt Lina idag.. aaa man bara smäääääälter ju utav dessa barn.
ska umgås lite med dom. ev åka med malin när hon ska på arbetsinterjuv eller bara leka med barnen.
hinner vi, så ska jag stor handla innan vi åker hem och ev hitta en doppresent oxå.. =)

Nu blir de sängen..
Nattis

//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0