klantas!

vilken tabbe..
hade skrivit jätte långt och bra inlägg, för att senare publicera de med bilder..
nu när jag fixat bilderna skulle jag bara lägga in dom och trycka på knappen.
men hade lina kommit ihåg att SPARA inlägget...?
Nej.
ååååhhhhh jag som verkligen hade skrivit mycke och bra.
nu blir de en förkortad version..




Vi har iaf börjat få ordning i lägenheten, lite som vi vill, men ganska mycke kvar..

Toaletten behöver ett skåp. som ska målas som duchdraperiet. och sen lite andra matchande prylar..



Tv rummet är nästan klart, ska bara köpas in snygga vita krukor, som jag hittat.
och som passar super bra till mina fina krukor jag fick utav brudarna i födelsedagspresent. loove it.



köket behöver ganska mycke fix om de ska bli bra, som man vill.
de är ganska kallt just nu, så nya gardiner och andra saker som piffar upp lite,
men där har jag lite ide torka just nu.

Sovrummet är de största, då jag vill måla/tapetsera om. för just nu tycker jag inte att något blir bra.
möbleringen har blivit bra iaf.
jag tror jag ska försöka få igenom att vi ska köpa en fin gammal stol, som passar ihop med byrån, sen har jag fastnat för fårskinn på golvet, så de kan nog bli bra en dag.. =)




hallen behöver nya krokar, då dom vi har knappt orkar hålla två jackor. hmm
sene har vi en liten "korridor" och där är de så svårt att få till något bra, som inte är ivägen.
jag tror de kommer bli ljuslyktor från golv-tak där. mys faktor.





Idag är jag ensam, heela dagen. fredrik åkte precis.
men de blir bra ändå. kl 15 blire innebandy med petra, sen ska jag jobba 17-20 ikväll.
så nu ska jag nog fixa lite frukost, se en film och sen fixa mig.. =)
whiee.
efter jobbet får man se vad man ska hitta på..

//


Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack för dina kommentarer darling <3 Mycket enklare å få lite tips! Hittills är det ingen som har tagit jobb 1 så det lutar allt åt jobb nr 2 ;) hehe! Fix å trix drottningen säger du - hmmm jooo jaaa kanske det ;) Haha! Fina bilder å grejer då vännen! Så kul att läsa å ha lite koll ;) tihi! Pussah!!!! <3 <3 <3

2011-03-05 @ 13:13:13
URL: http://liinasliv.blogg.se/
Postat av: Lina till C-lina

de kommer bli kanon vilket du väljer. jag tror du passar med båda. men lättare att klippa kortare än att låta de växa ut.. =)

(egen erfarenhet)

ja du gillar ju och fixa dig.. =) Love

2011-03-05 @ 13:20:34
URL: http://lina87.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0