Mål!

Idag har pengarna rullat.
lönen kom in idag oxå..
phuuu
köpte mat för 1800. jävligt gott i kyl och framförallt frys.
betalade självrisken på 1000. trist, men nu är de gjort.
och hyran är redan pröjsad.
de andra räkningarna har jag ej fått än..



Sitter i skrivandes stund och "pratar" med Lina "Carolina" Larsson i Karlstad.
Tror ni att jag saknar dessa tjejer från klassen. Svar: JAA!

Har även idag vart hos syster.
jag blir bara barn sugen med hennes barn.
men idag fick jag vika mig för mormor. jag fick inte lägga saga..
bbuuuhuuu

Jag och mina damer till vänner har tänkt att göra en egen the studio fotografering osv.
är de någon som vet någon bra hobby fotograf som kan ställa upp med en kamera och lite tid till en peng??

Jag har satt ett mål.
Träna MINST två gånger i veckan.
då kan de vara promenad, pass, hemma träning, gymmet..
ja allt utom hushållssysslor..
och då är varje gång efter två gånger jätte bra och nästan värt diplom.
sätter jag för högt så faller de redan dag tre!!!!
Igår va de promenad på 1,15. Imorn blire morgon promenad + Box på kvällen!



Natta

//


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Lina, sätt igång att producera små kottar då :) Kram

2011-03-17 @ 07:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0