snabbast i stan?

nu gäller de att skriva snabbt om inget egentligen. =)
har vart hemma med världens huvudvärk idag, som började igår..
börjar tro att jag måste gå till farbror doctorn med den..
inget videre, och ipren hjälper ikke längre.'
nu är den helt lev bar iaf.
så ska till gymmet och puckla på frida och alla andra som kommer vra med på box passet idag.. 

imorn får de bli jobbet med en karta tabletter i fickan så hoppas jag att jag kan hålla de i chakt..

nu tutar snart taxin där nere.. 

Saknar mina brudar från skolan endel nu...


bild från två sommrar sen när vi va på astridlingrens värld..

// 


Kommentarer
Postat av: Carolina

Saknar dej sjukt mkt vännen! Får prata någon dag tycker jag <3 pussssssss

2011-03-09 @ 21:17:35
URL: http://liinasliv.blogg.se/
Postat av: Sansra

Usch inget vidare med skallebank :(

Hoppas det är bättre idag !!

Kram kusin

2011-03-10 @ 11:19:12
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Söt du är ;)

Ja det är faktiskt lite jobbigt, men så länge man slipper den där ihållande skallebanken så rullar det på, kanske både på gott och ont?!

Men vet inte vad man kan göra åt det?!

Kanske gå och lägga sig när man är trött även om klockan bara är 21, men det är sååå svårt.

Ja träningen går det bra med nu, har fått in ett bra flyt =)

Borde kanske sova bättre då oxå men icke...

Jaja det ger sig !

Hoppas du är på bättringsväg nu !

KRAM

2011-03-10 @ 22:47:13
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0