detta är liiivet....

Denna vecka har börjat riktigt bra...
fredrik har semester, och jag mitt miffo tar åt mig att jobba extra...
iallafall idag tisdag har vi gjort lite saker..

jag vaknade före klockan idag som stog på 09.
gick upp och röjde lite,
väckte fredrik som tydligen va väääldigt trött eftersom han somnade om så fick väcka han två gånger till.
kom tillslut iväg till trollhättan, för att köpa present till en viss student!
lyckades bestämma mig för en sak, men är ändå liiiite osäker om hon kommer tycka om de, men som tur är får hon ju byta!
Köpte även en morsdag present.
och en minihögtalare til mp3 spelaren / mobilen till resan.
och så köpte vi tre nya leksaker till emil. när han börjar riva isär tidningpappret i små bitar är de nog dax...

Typ sånna här kommer spela i tunisien.
(OM vi nu kommer komma iväg med detta jävla askmoln)

Efter vår snabba överby visit tog vi såklart en sen frukost på mcdonken.
och drog över vänersborg till vargön för att hälsa på fredriks mormor & morfar.
när vi väl om hem blev de disk och sen gick jag för att fika med bästa julia.
att 3 timmar kan gå så fort, vi pratade om allt utom bekymmer idag. annars brukar de vara prio ett...
underbart iaf...
och nu sitter jag här, fredrik är iväg för att gra en tatoo till idag, jag ville följa med men fick snällt stanna hemma då han bara har ett liltet rum där han är.. =/

jag funderar på om jag ska åka ut till mor & far så jag får lite mat eller om jag ska slänga mig framför tv med en film!?!?!?!?!!! svårt beslut..

en väldigt bra dag iaf.

//


Kommentarer
Postat av: Sandra

Mysigt med lite mys på tu man hand ;)

Tror säkert att presenten blir bra, men det är svårt.

Får se om hon blir nöjd med det hon får av mig?! =/

KRAM

2011-05-26 @ 23:03:17
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0