får gå tillbaka..

jag som hade fixat en ny blogg som jag skulle börja blogga från telefonen.
men gick de då??
NEEJ! jag blir så trött..
eller kan de bara vara så enkelt att jag är tekniskt kass??

jag har då fått någon form utav nackspärr. jippie..
igår va de värre än idag, men idag har jag mer fått ont i de dära tom-rummet där håret sitter på!
att de alltid ska vara nått..



för er som inte orkar kommentera men ändå läser så går de bra på jobbet..
hoppas jag börjar komma in i de bra.. för mig känns de braa, mycket roliga & trevliga människor!
(att inte bara jag tycker de)

nu har jag vart & solat lite, ska  försöka genomföra ett box pass idag, trotts nacken, men har smörjat med linement, plus att jag tagit två ipren & en bamyl koffein!
bra va?

NU ska jag ge mig iväg i mit skrutt & sen blire mat hos martina och tydligen titt på den dära fotbolls matchen
Sverige - Holland!

//


Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch då hade du oxå nackspärr igår?!

Min botade en kund på jobbet med ryggknäckning =)

Eller ja känner mig lite stel idag men fixade en löptur igår och ett boxpass idag så inte större fara på torpet.

Hoppas passet gick bra med alla tabletter i kroppen =)

Kram på dig kusin, hoppas vi kan få till en date och ses snart!

Ta med syrran och kom hit en helg vet ja.

Kram

2011-10-12 @ 21:21:06
URL: http://www.mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0