smakprover!!

alltså allvarligt...
ska försöka korta ner alla mina tankar..
de värsta är att de skulle räcka med ett enda ord...
som alltid nu i mitt liv känner jag är de alltid något med detta.
jag börjar tröttna... eller får de mig bara att leta efter mer spänning & tillslut gör bort mig??
när ska de gå över?
ja jag pratar såklart om de bästa och de värsta på denna jord.
-Killar!


och just idag är de en viss speciell som stör mig lite extra mycket.
hejja går inte av någon anledning. men att skicka ett. "jag såg dig" sms två sekunder senare är helt ok..
då tog jag modet till mig och ringde upp!
frågade va problemet va då de har skett två gånger på fyra dagar..
släppte de och började prata om annat..
väldigt skönt att släppa på de dära små tankarna man har haft men inte rikitgt vetat.
och när jag frågar om han och hans "nya" liv så svarar han bara inte.

lite svårt att just bara hälla ut allt här i ord men jag och han vet båda två att vi inte har en ny framtid.
men visst måste han väl kunna säga till mig när jag frågar om han är kär i den nya?
visst måste han kunna säga ja/nej beroende på vad svaret är....?
men svaret jag fick va
-" jag säger inget för då har jag sagt de och då kan de kommas att användas mot mig!"

hmmm jag tyckte de va gott iaf men samtidigt jobbigt...
man har ju ändå delat så mycket med denne person!




Skulle ha fikat/träffat frida och nyskottet Liam idag mem hon har fortfarande inte svarat eller ringt upp så får väl kliva över de och hoppas man hinner någon annan dag... ?
blir en sväng till gymmet för löpning/styrka sen med lisa..
jag vill vertkligen bli trött idag!!! ta ut mig rejält!

och en annan sak som jag tjatar om.
jag har verkligen hittat massa massa saker som jag vill ha i mitt hem.
orkar jag vänta till mars-april att flytta?
fast samtidigt är de snart jul-nyår och sen flyger de fram...

ska ge er några smakprov!










dassa underbara sakerna och mycket mycet mer vill jag bara ha ......
massor snyggt på
Trend4you.se
Ofeliashus.se

//


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra gjort Lina! Hade nog inte vågat ringa upp.

Du får se till att omringa dig med människor som ger dig positiv energi.

Kram

2011-10-17 @ 20:57:40
URL: http://nojja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0