efter stränga order!!

och lite annat sug så måste jag uppdatera!!

Jag har idag gjort min andra dag på mitt nya jobb..
jobbar dock dubbelt denna vecka så jag känner att jag är lite halv död.
men vad gör väl de om hudra år?
orkar jag bara träna på eftermiddagarna så är jag nöjd.
idag blir det nog att låna lillsyrrans "tävlings" cykel och dra ett varv.. hihi

vad har annars hänt i min lilla bubbla?
sommaren innehöll alldeles för mycket kalas och då oxå liite för mycket alkohol.
så den helgen som va nu bestämde jag mig att inte ta en enda droppe,..
trot eller ej men jag klarade de ,med bravur!
fredagen kollade jag på töserna när dom splade hemmamatch.
sen blev de bara en film med elin i mitt lilla rum.
tur man slipper vara helt ensam heela tiden.'
=)
lördagen va jag och sis i stan och shoppade, jag som ska SPARA gick bara och köpte mig ett par skor..
dom va jäätte snygga, jag kommer dö när jag inte kan ha dom längre!
Sen var det herrarnas tur att inta hemmaplanen så tittade på den oxå.
va även chafför och sen hamnade jag hos sofia & martin ihop med Helen & pontus, Tommy & hedi, och en till tjej som jag inte kommer ihåg namnet på. =/ skäms på mig..
och alla 4 barnen förståss. =)

sen ringdes de att jag skulle hämta hem fyllekajjorna så åkte iväg.
(som tur var hade jag ändå en relativt bra klädsel då vi hamnade på butlers.)
jag hade as kul.
jag vet nykter och på dansgolvet och i baren osv.
men kul va de när folk fattade att jag körde! haha

Denna veckan är det bara jobb & träning som gäller.
lördagen ska de oxå hinnas med lite galej med jobbet.
(de gamla) får sluta på toppen. =)

Tips på bra inflyttnings-nyrenoverat-hus present tack! =)


en klassiker bland mina verk!
glömmer aldrig denna kväll!

//


Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt med nytt jobb, äntligen =)

Och tack för en update, det har jag väntat på !!

Klockren bild för övrigt =)

KRAM

2011-09-11 @ 21:33:14
URL: http://www.mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0