helgen är redan här!!

ja iblnad har man de bra..
jobbar en dag och nu är de redan helg!?
jag hoppas dock att jag ska få någon mer jobb dag! =)
kommer ju bli rastlös annars!!!

men imorn ska jag försöka gå upp i tid och inte sova bort hela dagen.
ta tag i att fixa min fotölj med hjälp av mamma, eftersom den kommer passa sjukt bra i de nya rummet.
och sen ska jag börja ta tag i min göra om stol.
och börja måla om min lampa...

Helgen som var nu va lite för kort.
lördagen va hetsig då jag jobbade till 14, och fixade lite grejer till kvällen, hem och ducha och fixade mig. och sen blev de lite ferre
dock blev de inte sånt ös på mig denna kväll då jag kände av dagens jobb och inte va så sugen alls egentligen...

söndag = jag och mor for iväg till ikea för att inhandla ny sofföverdrag till deras soffa.
och att linas konto inte blev tomt. (köpte inte ens ett ljus)
SÅ mycket fint som fanns och nytt och ...
Ja jag vill ännu mera fixa allt och hitta en lya!!

Idag är de måndag och jag har jobbat, fixat present till lillsyster som fyller år idag och nu sitter jag och väntar på smörgåstårta och sen riktigt tårta...


Nu ringer bästa nelly så nu avslutar jag detta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0