Trixare!?

Fixar lina är i farten..
har redan nu idag målan en stol och en lamp fot,
fast de är så tråkigt att de måste torka minst 8 timmar innan man kan måla en gång till..
men jagh vet att de kommer bli sååå bra. =) thihi

jag har även dragit fram min fotölj som jag påbörjade i våras som aldrig kom så långt, de är ju de värsta, hade jag vetat hur man ska gå tillväga själv så hade den redan vrat klar, men nu när jag måste ha hjälp med tyget så...
men denna vecka hoppas jag att jag ska bli klar med alla tre saker.. =)
*Håller tummarna*

idag är oxå en stor dag för mig.
JAg ska klippa mig, och de kommer bli en helt ny frisyr tror jag då julia ska klippa mig och hon har allt nya saker i huvudet.
känner att jag är lite för tråkig ibland men samtidigt har jag ju velat spara t de föär att kunna göra nått nytt..
väntar med spännning kanske!!!!

och idag ska jag även hoppa in och jobba på hemköp igen.
visst är de kul!
jag tycker de fungerar super bra nu när jag vet att jag inte MÅSTE gå dit, fast samtidigt saknar jag alla människor, alla som kommer in och som man "bara" träffade på jobbet innan..

detta är min tisdag.



//


Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att göra om saker, hoppas det blir finfint =)

Ååå kul med ny fripp, vill gärna se en bild sen ;)

Kram kusin

2011-09-20 @ 21:29:49
URL: http://www.mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0